What a wedding!

Lieve vrienden van Hetty en Dali

Allereerst heet ik jullie van harte welkom op deze dag.
Een dag van liefde en vriendschap.
Een dag om twee liefhebbende mensen met elkander te verenigen.


Voor ik dit ga doen, wil ik even iets kwijt over de twee.

Dali en Hetty,
ik voel me zeer vereerd dat jullie mij hiervoor hebben gevraagd en doe dit dan ook met veel plezier. Jullie hebben mij er bij gezegd dat ik het kort moest houden en niet al te veel poespas, ik zal dus hiervoor mijn best doen.

Eerst ga ik een lied voor jullie zingen, het heet Born to try




Dali, om maar bij jou te beginnen, ik heb je leren kennen in Africa januari 2008.
Je gaf mij een kans sl te leren kennen en ik ben je daar zeer dankbaar voor.
Als het ware gooide je me als mijn soort van leermeester het diepe in, zo van: doe wat je wilt, maak er wat van!
En dat heb ik gedaan met jou hulp en met die van Sasja. Samen zijn we DH4U gestart en hebben veel plezier gehad daar.

Hetty, jou leerde ik kennen in Dutch Sensation.
Ik viel je op doordat we uit dezelfde streek kwamen en je bood me je vriendschap aan. Dit was in maart 2008.
En ik ben erg blij met jou als mijn vriendin.
Jullie waren er altijd als ik jullie nodig had en nu ben ik er voor jullie.

En het mooie van alles zijn de woorden van Dali aan mij: Sier Trouw Nooit, Maar Geniet!!!!
Echt geluisterd heb ik niet, ik heb gedaan wat ik wilde en heb er wat van gemaakt ook ben ik getrouwd.

Aan de arm van Dali liep ik naar het altaar, waar Hetty, Angelo en mij heeft getrouwd.

Ze zeggen weleens, van nen brölft kump nen brölft.

En nu is het dus jullie moment
Het begin van een van een prachtige reis.

Lied: At the beginning
Dan nu het het korte officiele gedeelte zonder al te veel poespas.

Dali, neem jij Hetty tot je vrouw en alles wat er al zo bij komt kijken in een huwelijk?
Wat is hierop jou antwoord?

Hetty, neem jij Dali tot je man en alles wat er al zo bij komt kijken in een huwelijk?
Wat is hierop jou antwoord?

De ringen ( kussentje)

Twee ringen, symbolen van oneindigheid schuiven om twee vingers
In vrijwilligheid gebonden
Twee mensen
één eenheid uit twee enkelingen
gevormd door liefde en wederzijds respect.

Hierbij verklaar ik jullie to man en vrouw!

Er mag gezoend worden!!!!!

Lied: The Rose








Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding
Wedding

3 Responses to “What a wedding!”

  1. hetty stoop Says:

    lieve lea
    bedankt voor alles
    wat je voor ons deed
    jij bent het
    die deze dag
    ONVERGETELIJK maakt
    dikke knuf XXX

  2. Jarapanda Says:

    I was so proud to be best man!

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.